Wednesday 25 April 2007

banke u SL svetu...

dugo sam se cudio da li je moguce da i to postoji , i da li ima neka budala koja daje svoje tesko zaradjene pare u banku koja je u igri...

uzansno sam skeptican po tom pitanju jer apsolutno niko ne moze da garantuje za moje pare...

isto kao da das nekom na ulici 100 evra uz obecanje da ce ti sledece nedelje vratiti 110 ....
a da ga pre toga nisi nikad ni video ili cuo,.,.pa cak i da ne znas kako izgleda jer si mu pare dao kroz rupu nazidu ...suludo zvuci...

medjutim....

postoje 1000 banaka po svetu , ali samo 3 dominiraju....jedna od njih ciji sam poverioc postao od pre par dana je JT Financial Bank....jedna od najvecih banaka u igri...rasprostranjena od mainlanda do najsitnijih ostrva...

rizikovao sam prvih 10 000 i ulozio....oko 40 doalara , pa de pukolo da puklo...

ali kada sam shvatio da ljudi ostavljaju bukvalno milione i posluju sa njima skroz ok , malo mi je laknulo...jer bas liko o kom sam pricao u prethodnom postu ....kome sam proda zemlju , vise od 2 godine drzi pare kod njih...bez ikakvih problema...

banaka daje 0.2% na sumu DNEVNO !!

sto znaci na ulozenih 10.000 sutra imam 10.020..prekosutra 10.04x itd itd.. :)

tako da je najbolje uloziti i zaboraviti na kes neko vreme...

tih 0.2 posto se racuna na pare koje ulozis, u startu ali sutradan se 0.2 odnosi na 10020...i tako dalje...kapishh !? :)

jedini "problem" koji se ne odnosi na mene i ostale sitne ribe je taj sto je dnevni limit za podizanje novca 100.000 lindena....govorim o ATM mashinama....
sto meni jos jako dugo nece predstavljati problem ali....ima ljudi kojima je to uzasno....pa moraju da se cimaju do banke da tamo razgovaraju i da im tamo odobre da dignu vecu kolicinu para...

atm- ova ima bukvalno svuda tako da nije tesko naci ih ili zapamtiti neke ...gde se nalaze..

u glavnom...i od toga mi kaplje po 20 ak lindena dnevno...

da imam da ulozim 100000 pa da kaplje 200 ..al aj sad da ne preterujem ahaha

..........

ps. tih 0.2 % varira izmedju 0.18 i 0.15 dnevno u zavisnosti od brdo faktora...tu stopu mozete proveriti u glavnoj zgradi te banke ...gde ce vas dcekati ljubazno osoblje banke...i mozete se dodatno infrmisati...

eto...i to postoji dosta dugo preko 4 godina u SL svetu

naravno postoje i sitne banke poput jezde i dafine i ostalih prevaranata....tako da se dobro ingormisite ako zelite da postanete bogati za samo nedelju dana....moj savet :
SAMO OGROMNE BANKE..kod kojih pare drze OGROMNE firme....

manji je procenat ali je veca sigurnost....MNOGO veca... !

dakle banka koja u potpunosti uziva moje poverenje...dnevno imaju promet od nekoliko stotina miliona linden dolara...tako da...
evo dve slike...na kojima se i ne moze videti sve kao na prime osoblje, terminali kancelarije itd itd
evo me dole ispred ahaha nisam ni izvalio da sam na slici

POZ..bre !

No comments: