Wednesday 25 April 2007

malo da se hvalim ;)

dakle :) obzirom da sam pre nekoliko nedelja kupio svoju prvu zemlju ....na kojoj sam imao velike planove oko izgradnje trznog centra....posao sam pnosni vlasnik premium accaunta :P jako m**o hahaha.....
kao nista u zivotu sto ne ide kako mi zamislimo tako ni moj MALL nije profunkcionisao kako treba....znam da je za to potrebno i nekoliko meseci , ali ja nemam toliko vremena (citaj para) ..

o cemu se radi...

zemlju sam platio oko 180 PRAVIH dolara....pretvorene u lindene - toliko me kosta plac...+
10 dolara mesecno premium account + 25 dolara mesecno ..poreza na tu zemlju....tako da....svaki mesec koji prodje ja moram da kesnem 35 dolara....a to zanci da ako cekam na mall 2-3 meseca da se popuni ..placam povecu sumu..koju sada ne mogu - citaj NECU da priustim...

posto sam se vec takoreci ispalio....i video da mi za ozivljavanje malla treba dosta para...ili da platim nekog menadzera odustao sam od te ideje i ponudio na prodaju...

posle dve tri nedelje u razgovoru sa mojim renterom gde imam svoju glavnu prodavnicu dosli smo na temu oko zemlje bla bla i on je bio zainteresovan da je kupi i konacno napravi sebi kucu...
(ima para na bacanje ) tako da mu je to idealna prilika....pogodili smo se za cenu od oko 130 dolara....ali da mi prosiri moju zemlju gde je moj shop i da mi da free rentu u narednih 8 nedelja...sto ispada da sam u dobitku samo oko 15 pravih dolara....kad se sve sabere i oduzme

pristao sam.. :)

pa evo par slicica kako sada izgleda moj FIREPLACE CLUB EQUIPMENT SHOP sa spoljnje strane :)




No comments: