Sunday 8 July 2007

Jos malo o zaradi, novajlijama i jos po necem

mnogo nasih me je kontaktiralo sa pitanjem
- aj mi nadji posa
- a sta ja da radim u sl
- kako da zaradim pare
- pozajmi mi pare
- ima bezobraznih (daj mi pare) :)
- kako da ovo
- kako da ono

i ako zelim da pomognem, ne mogu uvek da odgovorim na pitanja iz vise razloga, malo sam se umorio od ljudi koji zele sve na gotovo, bez i malo truda trazenja...

uvek cu pomoci ako mogu ali zaista me mrzi vise da objasnjavam po 1000 put istu stvar..

zato se izvinjavam potencijalnim "gusterima" ako im budem na neko pitanje odgovorio sa "vidi blog" ili sa kratkim odgovorom..
naravno pokusacu da odgovorim na svako razumno i konkretno pitanje

ali odlican izvor odgovora je secondlife.com\forum
medjutim da bi ste tamo mogli da pristupite potrebno je da imate otvoren racun, sto ne znaci da se placa nego samo otvoren racun odnosno untea validna karita.. !

u sl-u se moze zaraditi samo ne odma i sada...potrebano je ipak uloziti malo truda ili malo vise..ali se rezultat vidi..
zato nemojte ocekivati bogacenje preko noci, jer ja dosta dugo ucestvujem u ovom cudnom svetu i daleko sam od nekog ko moze da kaze da ima dobar posao..i ako tezim tome

naravno ovo shvatam i dalje kao neki vid zabave..ali pored real life posla mi dobro doje i tih nekoliko dolara dnevno...mozda ne nekoliko ali ...ne zelim da pricam o tome :) sada

do duse postoje ljudi koji imaju samo posao u SL i to iskljucivo samo u sl...znam pra ljudi (pominjao sam i ranije) koji bukvalno zgrcu pare na razne nacine..

bas pre neki dan je lik sklopio posao za 45 000 US dolara...za taj posao mu realnio treba oko 20-30 dana ! ali 45000 dolara retko ko zaradi i za 2 godine ...i taj lik nista specijalno ne zna niti je mag u bilo cemu , samo dosta poznanstava, veza i prijatelja...
namerno ne pricam o cemu je rec.. !

dakle sve sto treba je da ucite ! radite i pokusavate.
u SL -u nista nije ne moguce ! u to sam se uverio vise STOTINA puta!
u tome i jeste draz ovog nenormalnog sveta

najbolja stvar barem za mene je sto retko retko retko..sretnem nekog klinca u SL-u zaista cesce sretnem neke ljude od 40 godina nego nekog od 12 !

zato mislim da ljudi grese koji kazu da je ovo samo za one koji nemaju pametnija posla pa kao moraju SL :)
smesno...to moze da se kaze onda za bilo koju igru..bilo koji forum bilo sta sto se tice kompjutera...ovo je sve u jednom...mislim da je problem nedovoljna upucenost, losa konekcija ili nesto trece..
zao mi je sto ce ovde sl zaziveti tek za godini ili dve...a do tada ce se razviti u nesto trece opet po malo ne pristupacno ljudima sa ovog prostora.


recimo my space !?
verovatno znate sta je to..

e pa zamislite sada da sve sto drzite na my spaceu stavite u sl...

dakle vasa strana na my spaceu je vasa kuca, slike na my spaceu su u stvari slike na vasim zidovima u toj kuci...muzika , sto ne biste pustili u kuci muziku na radiju...kada neko dodje na vasu stranu na my spaceu , u SL-u u stvari dodje u vasu kucu :) zavali se na kauc :)
imate adresu...postavljate sami sta god vam volja...stavri slike , url adrese ...itd..

ljudi koji imaju firme , imaju iste takve i u SL-u..sa svim namestajem kompjuterima serverima koji stavrno funcionisu van sl-a...
kao da ste dosli na njihov sajt , samo ste usli u 3D sajt !

ne mogu vise da ke...pricam mnogo sam se raspisao ali eto nisam dugo napisao ni rec ...

pozdrav i ....

se vidimo !

1 comment:

Anonymous said...

Ivane,

Nasa firma trazi nekog ko se dobro snalazi u SL-u.

Molim te javi se sto pre mozes na posao@zenithoptimedia.co.yu kako bi organizovali sastanak.

Pozrav