Friday 30 March 2007

events...

ova opcija se nalazi u "search/events"

to su desavanja koja se trenutno odvijaju u SL svetu koje su ljudi postavljali...znaci nisu sva desavanja :) samo ona koje je neko postavio itd itd...

mozete pretraziviati po kategorijama, muzika, edukacija, clubbing, shopping itd...ali obavezno nemojte da zaobidjete ovu korisnu opciju koju mnoge novajlije preskacu , jer je ili ne razumeju ili ne shvataju znacenje toga...

bas pre neki dan sam bio na nekom seminaru ...nesto tipa "Berze" u stvarnom zivotu...i zaista je predavac bio odlican... moj nesavrseni engleski mi nije dozvoljavao da razumem neke strucne pojmove ali sam iz kontexta izvlacio sustinu...planiram da dublje udjem u te vode...

  • evo par slika .. :) bilo je prilicno poseceno...u pozadini klasicna muzika... ljdui pristojni i tihi...po neko pitanje ...
  • poicetak predavnanja ljudi se okupljaju razgovaraju...


  • sledece gde sam bio je predavanje iz oblasti modeliranja...medjutim odmah posle nekoliko minuta sam zakljucio da sam ja mogao tu da predajem jer su pokazivane zaista osnovne stvari...koje su bitne pocetnicima...
  • otprilike ovako je izgledalo...predavac je bio u sredini mi okolo svako ispred sebe pravi i prati profesora sta prica...ko malo zaostane profesor pomogne ..ako nesto nije jasno pitate itd itd...ovo je samo jedno od hiljade predavanja..koje mozete pratiti na najrazlicitijim mestima o najrazlicitijim stvarima...
  • ja sam ucio na tezi nacin...ali zato zelim da vi prodjete i savladate to mnogo brze...ima mnogo free kurseva koji su od pomoci kakvu ne mozete da zamislite...nemojte zaobici ovo !!!

  • TIP kada odete negde pokusajte da budete pristojni, kao i bilo gde u pravom svetu ...jer cete vrlo brzo popiti ban i biti automatski udaljeni sa predavanja...svoje ludorije ostavite za klubove zurke bazene i druga mesta....

No comments: