Thursday 15 March 2007

Pravljene T-shirt majci

ovo je jedan od najlaksih i najbrzih vidova zarade u SL :) na koji sam se i ja u pocetku odlucio...
dakle majce...ljudi iz nekog nama u srbiji skoro nepoznatog razloga vole da nose majce sa oznakama svoje drzave grbom i zastavom itd itd...tako da sam poceo da pravim majce sa oznakama raznih drzava...kasnije sam video da je sl prepravljen istim ali su i moje isle nekako
  • naravno ako imate neku originalnu ideju to mozete unovciti u sl....na majcu bukvalno stavite sta vam padne na pamet i pazite da cena iste ne bude previsoka, jer niko nece kupiti logicno zar ne ??
  • dakle ja se barem vodim onom starom neka cena bude niska ali neka prodaja bude velika...
  • kasnije kada budete imali reprezentativan proizvod mozete traziti mnogo para za nesto sto zaista vredi , majce koje cu pokazati se lako prave i svako ko je provalio kako se to radi ce ih praviti...tako da cena ne moze biti previsoka
  • medjutim iz nekog razloga neki ljudi to ne umeju da urade i kupuju svaku koja im se svidi...ili ih mrzi da sami prave ili cak misle da je to neki komlikovan posao itd itd...kako god...
poenta je da imate template .... !! koji ubacite u neki od programa za obradu slika...PS ili sl..i sarate po njima ili ubacite neku fotku bla bla...

template:... template mora biti 512x512 velicine....i ne zaboravite da isklucite layer sa ovom slikom znaci ostavite samo vase natpise slike itd itd...

primer gotovoe majce spremne za aploud :) :dakle nema oblika majce nista se pozicije slika ....na grudim ana ledjima i na rukavu... !!!
(ja sam se u pocetku cimao premeravajuci dimenzije pozicionirao na slepo uplodovao na desetine bezuspesnih ...da bi ovo zaobilsi koristite template i nema greske...

  • posto vam treba 10 l$ da bi ubacili sliku u svet pokusajte da ne stavljate veliku cenu kao sto sam rekao...ja sam npr prodavao za samo 15 lindena to znaci da vec na prvojprodaji zaradim 5 l$ ...
  • ubrzo su pocele da se prodaju ...i vec prve nedelje sam uspeo da namirim kiriju od 200 lindena i da imam za jos jednu-dve...dovoljno za dalje...
  • sve zavisi od vase ideje sta staviti na majcu i koju poruku...bla bla...kao i u pravom svetu...
  • ljudi vole da imaju nesto zanimljivo smesno duhovito ili bezobrazno na majci...tako da na vama je kako cete se izboriti sa konkurencijom ili navesti nekog da kupi bas vasu majcu..
  • TIP: svaka napravljena majca se moze modifikovati tj biti muska zenska na bretelke itd itd...tako da ako ne pravite unisex majce ...lakse prolaze ona za zenksu polulaciju...mi muskarci i ne marimo bas za to kakva ce mi majca biti u second lifeu :) medjutim zene....ahh....one uvek kupuju garderobu i vole da imaju sve i svasta ...to je neverovatno... :P tako da mozda jedan od saveta je da bas za njih napravite koju sa srcima medvedicima itd itd :) fuj :P

  • kada jednom ubacite sliku u SL....otvorite appereance...idite na shirt...i iz inventara prevucite pripremljenu majcu u gorni prozorcic...pored vaseg avatara...snimite to pod nekim imenom ...i majca pod imenom koji ste dali ce se naci u inventaru...
  • obucite je napravite neku sliku sa vama i vasom majcom...opet napravite sliku u PS...ubavcite u svet nabacite na neku kutiju...pano, poster, ubacite unutra vasu majcu...stavite cenu...i to bi bilo to od vas :)
  • dalje ce vam se same ideje kako i sta radjati...
  • naravno ovim se necete obogatiti..(mada ko zna) ali cete barem imati po koji linden za vasu kiriju i mocicte bezbrizno da napredujete bez opterecenja sta ce biti kada kirija istekne...
TIP: ako mislite da je vas proizvod dovoljno dobra, pokusajte da odete u neki veci trzni centar u kojem ne mozete iz materijalnih razloga da imate prodavnicu i ponudite gazdama butika vas proizvod...recimo dacu ti 50 majci za 300 lindena... !! ili neki slicni dil ..kako god...takvih prodavnica ima ko zna koliko stotina hiljda ...ako obidjete samo nekoliko verujem da cete naici na nekog ko zeli i hoce takav dil...na vama je da odlucite sta gde koliko i kada...

No comments: