Friday 30 March 2007

nema vise kluba, ugasio ga

obzirom da sam dugo drzao klub pre par dana sam odlucio da ga zatvorim...
nema bas mnogo koristi od toga kasnije....tj u sredini poslovanja :)

u pocetku je idealan jer ljudi koji dolaze neminovno razgledaju stvarcice koje sam postavljao da kupe...po neko i kupi i tako opstajem, ali posto sam poceo da pravim stvari za klubove ...vise mi nisu potrebni slucajni prolaznici...a i nemam vremena da se bavim klubom ...treba se posvetiti dosta...tome ili naci menadzera..

tako da sam ga zatvorio...za sada...

drugi razlog je sto mi trebaju primitivi...koje je klub "pojeo"

e sad...mi ostaje da se reklamiram...itd itd ali to je druga prica...

ovo moze biti korisno jer brdo ljudi radi slicnu stvar ...dakle klubovi...

sve sto vam treba je mesto...ideja...i naravno club equipment ...sto mozete nabaviti kod mene :P

ili naravno napraviti nesto sami..

posle toga dovoljno je da stimujete neki URL ..dal je to tehno , narodnjaci ili klasicna muzika odaberite, sledeci korak je promocija..

u pocetku sam odlazio na mesta gde se skupljaju nobovi , i svakom koga vidim davao notecard sa lanmarkom mog kluba .. :) i par fotografija unutra, vrlo brzo je postao poznat medju SL populacijom...

bas mi je zao sto sam ga zatvorio kad bolje razmislim ...ali...boze moj...nekada cu sigurno opet imati FIREPLACE CLUB :)

druga dobra stvar ako razradite klub svi zele da se reklamiraju kod vas, tako da sam ubrzo otplacivao rentu samo od reklama ljudi...

mnoga poznanstva sam tu stekao sto je doprinelo mom daljem napretku u SL svetu....

No comments: