Friday 30 March 2007

fribiji

pomenu sam ih u nekom od proslih postova ali evo jos jedno sta su cemu sluze i zasto su besplatni

  • 1L$ je u SL - BESPLATNO ....remember this ;)

dakle to su neke stvari koje je neko nekada napravio, i odlucio da ih "pusti u svet" kao besplatne stvari...

te besplatne stvari se mogu naci bukvalno svuda...njima se navlace ljudi da prave trafic na nekim mestima...itd itd...

  • prakticno: postavis 500 fribija na svoju zemlju ...ljudi dolaze razgledaju uzimaju i prae ti trafic :P
- zasto su besplatni i kome se isplati da ih pravi...

  • recimo u pocetku sam pravio prosta svetla za moj klub i prodavnicu...kako je vreme prolazilo postajao sam bolji, plus poceo sam da pravim skripte za moja svetla koju su postala jedna pri vrhu po kvalitetu u SL...(medjutim slabo se reklamiram) :))
  • dakle ona prostija i ruznija od pocetka mi ne trebaju...a treba mi mesta odnosno primitivi za nove stvari koje radim....samo jedan dj booth koji radim ima oko 35 primsa...tako da mi treba mesta..a ona prostija svetla koije sam prodavao u pocetku za 50ak lindena...ne donose dovoljno para vise...
  • ta svetla sam poceo da pustam kao fribije...meni ne znaci to sto neko nece da ih kupi...a mnogo mi znaci da stoje negde sa mojim loogom na njima...
  • druga stvar...dosta stvari koje sam pravio dok sam vezbao takodje sam davao ljudima za dz.
  • isto tako rade i drugi...
medjutim kao sto sam rekao ja sam dosta tih stvari skupljao po svetu...razvrstavao slikao i prodavao...medjutim ..ima neko pravilo koje kaze da se fribiji ne smeju prodavati :) za vise od 1 lindena...

  • medjutim ja sam rizikovao, i cene su se kretale do oko 15 lindena...nij lose islo...ne znam zasto su ljudi kupovali ali jesu...neki verovatno jer ih mrzi da traze bas tu stvar po ogromnom svetu. drugi iz neznanja, a treci verovatno zato sto je lepo upakovano pa izgleda super :)
  • kako god...jos jedna ideja o stvaranju pocetnog kapitala...
naravno laksi nacin : uplatis 200 jevreja kupis oko 60.000 lindena i boli te k***

...ali ja ne zelim da im dam ni jedan jedini dinar...

No comments: